LØRDAG
den 2. marts 2019

SØNDAG
den 3. marts 2019

PERNILLE C. LOTUS
INFLUENCER MARKETING

- Hvad er Influencer marketing, 1.0 og 2.0?
- Do's and Dont's
- Instagram vs. Facebook vs. YouTube vs. Blog
- Dataen bag Influencer Marketing og kriterierne for højt engagement
- Hvad er vigtigt at kigge efter når man skal vælge en Influencer, at samarbejde med?
- Cases (Elizabeth Arden, Neutral, Coca Cola)
- Spørgsmål

Pernille C. Lotus founder af SMAC Agency, samt Co-founder af HIPPO Management og direktør for begge virksomheder. Pernille har været selvstændig inden for online business de sidste 13 år og startede sin karriere med primært fokus på beauty-branchen og digital markedsføring. De sidste 3 år er Influencer branchen eksploderet ikke kun ude i den store vender men også i Danmark, under SMAC Agency og HIPPO Management repræsenteres mere end 80 Influencers og gør disse til de største indenfor deres felt i branchen. Pernille er ekspert indenfor Influencer marketing og besidder en enorm viden indenfor div SoMe kanaler som Instagram, Blogs, Facebook og YouTube.

KRISTINE KOCH
SÅDAN BLIVER DU PERSONLIG EFFEKTIV

Kristine Koch fra Passion for Planning og Nordic Stress Management er stress-, tids- og livsmestrings coach med speciale i analog planlægning, den gode hverdag og personlig effektivitet. I foredraget ”Sådan bliver du personligt effektiv” fortæller hun om, hvad det vil sige at være personligt effektiv, hvorfor det i det hele taget er vigtigt, og hvad du kan arbejde med for at blive personligt effektiv for at nå de mål, der virkelig er vigtige for dig – privat og arbejdsmæssigt. Du kan se, hvad Kristine arbejder med på Instagram @thepassionforplanning eller besøge www.passionforplanning.dk

LARS BOISEN
INSPIRER DINE KUNDER OG BOOST DIN INDTJENING

Lars Boisen fra PERFORMANZE kommer og inspirerer jer med et "kick Off" på DKF's nye samarbejde omkring målrettet salgstræning af vores branche. Ved dette foredrag bliver du inspireret, med nogle enkle gode emner:
- Hvad er salg, og hvordan kan i sælge til jeres kunder uden at skræmme, så de ikke kommer igen.
- 5 gode råd til hverdagen - hvad gør dem der sælger mest, og har de mest tilfredse kunder.
- Den gode velkomst
- Dialogen mest du arbejder
- Fortælling om produktet
- Sådan argumenterer du fpr prisen
- Sådan får du "ja" fra kunden, uden at virke for pressende.
- Hvordan motiverer du dig selv / dine medarbejdere, sådan at i husker at inspirere kunderne - ingen kunder skal forlade klinikken uden ny inspiration.