Her kommer bestillingsformular senere

UDSTILLER INFO OG BESTILLINGSLISTE BEAUTY17

Kære udstillere

Hermed udstillingsinfo vedr. BEAUTY17.

Info om overnatning
Hvis i skal overnatte i nærheden af Øksnehallen, så har DKF indhentet en rabat til alle der booker værelse til BEAUTY17. Når i booker værelse skal i gøre det (her kommer link senere)


Parkering
Bag Øksnehallen er der parkeringskælder med masser af pladser. Ved opstilling af stande er der masser af plads på begge sider af hallen, samt ved hovedindgangen.

Information til alle udstillere

Opstilling af stande
Opstille af stande vil være fredag d. 3. marts mellem kl. 14.00 – 22.00. Vi har igen i år sørget for at der er DKF personale klar til at hjælpe til og give en hånd med at få tømt bilerne hurtigt og sørge for at det hele kommer til at glide effektivt. Der er ikke transportvogne i hallen – så har i selv sækkevogne eller lignende så tag dem med.

Man skal selv sørge for at fjerne eget affald, sådan at det kommer væk fra udstillingsområdet. Affald, kasser og lignende må ikke stå i hallens gange eller lignende pga. brandfare – samtidig vil vi lige pointere at alt brug af starinlys på standene ikke er tilladt – fyrfadslys kan dog tillades.

Udstillingen er åben for besøgende lørdag den 4. marts fra kl 10.00 til 17.00  og søndag den 5. marts fra kl. 11.00 til 16.00. Der kommer temmelig sikkert til at være rigtig mange mennesker i udstillingsområderne – sørg for at vise venlighed (også overfor de andre udstillere), så skal det nok blive et par gode dage for os alle. HUSK at nedtagning af stande IKKE må påbegyndes inden kl. 16.00 søndag – sker dette alligevel bliver udstilleren den sidste til at vælge stand i 2018.

Standinfo
Alle stande er forsynet med et 220v El-stik (husk selv at medbringe forlængere), der vil være opsat det lovede antal spots på standene. Stand væggene er hvide og opklæbning på væggene må kun gøres, hvis der bruges blue tags eller poster strips/power strips. Der må godt ophænges skilte og lignende på aluminiums friserne, men det må ikke veje for meget.

 Bestilling af borde, duge m.m. SKAL bestilles inden udstillingen (bestillingsliste kommer senere).

Bemanding af stande
Der er mulighed for udstillerne at have 2 gratis personer pr. stand (6 kvm), 3 pr. 9 kvm, hvis udstilleren ønsker flere personer på standen, kan udstilleren bruge invitationsbilletterne til dette, hvilket så faktureres (mere info om dette senere).
 

Sikkerhed og forsikring
Vi har igen i år bestilt vagt til at være i udstillingsområdet om natten. Dette gør at vi alle ikke behøver at være bekymrede for tyveri m.m. Husk dog at informere jeres forsikringsselskab at i skal på udstilling og at der er vagt på området hele tiden. Sker der noget alligevel er det godt at forsikringen er i orden.

Fribilletter og Invitationsbilletter
Der er mulighed for alle udstillere at bestille billetter, som I kan sende ud til jeres kunder og dem i godt kunne tænke jer at give gratis billetter til. 

Gallaparty
Der afholdes Gallaparty, med underholdning lørdag d. 4. marts 2017, kl. 19.30. Der er menu med vine, underholdning, musik og dans. Udstillerne kan købe billetter til denne medlems aften for kr. 600,- inkl. Moms pr. person og bestilles ligeså på denne side, efter middagen åbner cocktailbar, hvor der kan købes drinks for egen regning.

Muligheder for markedsføring overfor de besøgende
Alle udstillere må selvfølgelig gerne uddele brochure/flyers til de besøgende, dog ikke ved ved indgangen, dette område er forbeholdt sponsorer. Hvis der er nogen udstillere der ønsker bannere eller skilte på scene eller andre steder i området bedes de kontakte DKF på
jes@dkfnet.dk for en pris for dette, ellers forventes det at udstillernes materialer forbliver på egne stande.

BEAUTY17 bussen:
Der jo arrangeret bus med afgang fra Ålborg til København med stop i Århus og Odense. Dette giver jo en fortrinlig mulighed for at lave en Goodie-bag til disse besøgende, derfor har alle udstillere mulighed for at indlevere brochure/gaver/chokolade (kun fantasien sætter grænser) – en god mulighed for at få de besøgende til at komme til jeres stande, evt. konkurrencedeltagelse der skal afleveres eller lignende. Vi forventer at ca. 65 besøgende vil benytte denne bus (hvis flere gives der besked) og vi har allerede fået tilmeldinger. Hvis i ønsker at deltage i dette sendes jeres indhold til goodie bag’en til:
DKF, Skanderborgvej 203, 8260 Århus S, mrk. Goodie bag

Konkurrencer:
Vi afholder en del konkurrencer og der er mulighed for at give sponsorgaver til deltagerne, hvilket vi håber en del af jer vil benytte jer af, tilmeld og udfyld oplysningerne på denne side.